ZötiZ_GriZen Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Hej! Jag undrar om SSBM e kul o värt att köpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 säger bara en sak DET ÄGER ALLT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Det är värt att köpa!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Hej! Jag undrar om SSBM e kul o värt att köpa? you name it Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 asså s*******ittt sluta göra massa trådar om ssbm det finns minst 5 såna här trådar läs dom så sliper du göra egna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 (redigerat) Ja det är det. Enligt mig bästa spelet till GC nu. Redigerat 9 November 2004 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Det rockar,bästa spel till GC lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 nopp inte enligt mig isånafal ztww Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Gillar inte wind waker,men det nya Zelda kommer rocka :D Hur som helst:KÖP SSBM!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Nej TWW är dåligt jämfört med andra Zelda-spel. Köp SSBM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZötiZ_GriZen Skrivet 15 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 (redigerat) :o Oj ALLA svarar typ att ja ska köpa de...funderar på om ja ska önska mej de i julklapp...har inga pengar just nu...förresten...de e inte så lätt o hitta alla gamla trådar. Redigerat 15 November 2004 av ZötiZ_GriZen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Det finns ju många på första och andra sidan eller?Så så svårt kan det inte vara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg