Hoppa till innehåll

Pokemon svart?

Heaz

Rekommendera inlägg

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Svart finns inte.men ett spel till DonaldDuckGenius

Pokemon Diamant fast det har bara getts ut i Japan och det kommer inte att ges ut något annat land heller.

I så fall finns Jade också men det är inte sant! Pokemon Jade och Diamond är bara pirat kopior! Man ska inte köpa det! När jag körde det var det helt annurlunda! I stället för pokemon var det e-monster och man fångar dom med basket bollar sen ska man ringa dom om man får fånga dom och såna saker så köp dom inte!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Svart finns inte.men ett spel till DonaldDuckGenius

Pokemon Diamant fast det har bara getts ut i Japan och det kommer inte att ges ut något annat land heller.

I så fall finns Jade också men det är inte sant! Pokemon Jade och Diamond är bara pirat kopior! Man ska inte köpa det! När jag körde det var det helt annurlunda! I stället för pokemon var det e-monster och man fångar dom med basket bollar sen ska man ringa dom om man får fånga dom och såna saker så köp dom inte!

hmm du köpte det ändå fastän jag sa att det var skit =(

Det är från ett spel som heter Telefang de har gjort om några e-monster namn och annat och sen bara kallat det pokemon jade/diamond istället för Telefang Speed/Attack (ja de heter så)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...