Laithean Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 (redigerat) Jag har sett många Animeer men har inga alls. Och har Ranma½ men domhära har jag sett och läst. manga: Mäster dektetiven Conan 1 och 2 Whitch(Manga form) Animes: Chobits Alla Silver fang Alla Sailor moon några avsnitt Hamtaro Några avsnitt bey Blade Några avsnitt Roruoni Kenshin En lång film Ranma½ Nihao my concubine en lång film Ranma½ Big trouble in nekoron China en lång film Sonic X Några avsnitt kommer inte ihåg fler. Redigerat 11 November 2004 av Chobits Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 (redigerat) jag har inte så många manga serier... jag har mest lånat på bibloteket men nåra manga serier har jag:6 dragonball och 5 one piece och alla dragonball serietidningarna som kommit ut (vet ni att dom ska lägga ner dragonball seritidningen?) också har jag sett alla yo-gi-oh programmen och samlar på korten (är det nån annan som har yo-gi-oh spelkort?) Redigerat 11 November 2004 av JOE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 manga då.. One piece 1-20 drabonball 1-42 D.N.Angel 1-6 Love hina 1-2 Conan 1-2 Rave Master 1-3 Ranma 1-4 (suger tycker jag ;P) Naruto 1.. och Shonen Jump ;) och har läst mer manga på internet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 jag har väll sätt några anime series...men den bästa är lungt naruto..sexy no jutsu äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Hmm... prenumererar på shonen jump och manga mania. Har alla drgonball och en yu-gi-oh. Fick den i går kväll och har läst den tre ggr sen dess. Har en favorit som inte översatts till svenksa än och jag är lite osäker på namnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Dragonball: 1-28 One Piece: 1-5 Ranma½: 1 Mästerdetektiven Conan: 1 (har läst 2:an hos en kompis) Yu-Gi-Oh!: 1 Tokyo MewMew: 1-2 Orka Anime... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 ja e inte kär i manga men ja läser :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 16st DB 1st manga tindning 1st manga med små avsnitt av as många manga saker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 nu har min mangahylla förändrats.. dn angel: 1-8 ranma 1/2: 1-15 one piece: 1-25 dragonball: 1-42 mästerdetektiven conan: 1-5 yu-gi-oh: 1-7 love hina: 1-4 teckna manga kajika beyblade: 1-2 astroboy: 1-3 jahap jag tror det var alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Dn Angel; 8 st Love Hina; 3 st Dragonball; 42 st Ranma ½; 15 st Time Stranger Kyoko; 1 st Shonen Jump; Serie 1-4 Zelda Ocarina Of Time; 3 st Zelda Majoras Mask; 3 st Zelda Oracle Of Ages; 3 st Zelda Oracle Of Seasons; 3 st Full Moon Wo Sagashite; 2 st Kingdom Hearts; 2 st Ultra Maniac; 1 st Dessa är mina Mangor ^_^ Fler kommer såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Dragon ball är den bästa mangan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 har bågon läst one piece? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.