Hoppa till innehåll

Någon Mer Som Har Skitväder?


Piickles

Rekommendera inlägg

  • Svar 113
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Blir så j*vla mycket kaos så fort det snöar i södra landet.. T.o.m så måste dom dra upp skiten på Riks-TV.

Det är samma visa varje år. Direkt det kommer snö i södra Sverige, då är det värsta stora kaoset. Vi bor i ett vinterland, kom in i matchen!

Intressant att det aldrig finns nån beredskap söderut...."Oj....vafanurå? Snö?"

En annan intressant sak är att konstatera att sörlänningar inte verkar kunna begripa att väglaget blir annorlunda så körsättet måste ändras, verkar som man kör på som vanligt med drivor av bilar i diket som följd, amatörer...

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag mulade en snubbe som är en halvmeter längre än mig, gymmar f dar i veckan och är med andra ord strak som f*n. Efter det lyfte han mig upp-och-ned och stoppade mitt huvud i snön. Hur vi förblir vänner verkar vara ett mirakel.... :lol:

Jag gillar INTE snön.... <_< den är blöt, jobbig, ful, hal och otroligt kall.... jag ska utrota snön!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Blir så j*vla mycket kaos så fort det snöar i södra landet.. T.o.m så måste dom dra upp skiten på Riks-TV.

Det är samma visa varje år. Direkt det kommer snö i södra Sverige, då är det värsta stora kaoset. Vi bor i ett vinterland, kom in i matchen!

Intressant att det aldrig finns nån beredskap söderut...."Oj....vafanurå? Snö?"

En annan intressant sak är att konstatera att sörlänningar inte verkar kunna begripa att väglaget blir annorlunda så körsättet måste ändras, verkar som man kör på som vanligt med drivor av bilar i diket som följd, amatörer...

 

:lol:

redan??

 

de kan inre köra i sverige.. <_<

 

Här i Umeå är det -13, men ingen snö än..

 

jag skulle ladrig klara mig i -13 :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Golden Star @ 20/11-2004 17:28:07)

Blir så j*vla mycket kaos så fort det snöar i södra landet.. T.o.m så måste dom dra upp skiten på Riks-TV.

Det är samma visa varje år. Direkt det kommer snö i södra Sverige, då är det värsta stora kaoset. Vi bor i ett vinterland, kom in i matchen!

Intressant att det aldrig finns nån beredskap söderut...."Oj....vafanurå? Snö?"

En annan intressant sak är att konstatera att sörlänningar inte verkar kunna begripa att väglaget blir annorlunda så körsättet måste ändras, verkar som man kör på som vanligt med drivor av bilar i diket som följd, amatörer...

 

:lol:

redan??

 

de kan inre köra i sverige.. <_<

 

Här i Umeå är det -13, men ingen snö än..

 

jag skulle ladrig klara mig i -13 :(

Och vi sthlmare är alltid lika mobbade.... jag kom 10 minjuter sent till skolan pga snön...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star
(Claudia @ 20/11-2004 17:34:54)
(Golden Star @ 20/11-2004 17:28:07)

Blir så j*vla mycket kaos så fort det snöar i södra landet.. T.o.m så måste dom dra upp skiten på Riks-TV.

Det är samma visa varje år. Direkt det kommer snö i södra Sverige, då är det värsta stora kaoset. Vi bor i ett vinterland, kom in i matchen!

Intressant att det aldrig finns nån beredskap söderut...."Oj....vafanurå? Snö?"

En annan intressant sak är att konstatera att sörlänningar inte verkar kunna begripa att väglaget blir annorlunda så körsättet måste ändras, verkar som man kör på som vanligt med drivor av bilar i diket som följd, amatörer...

 

:lol:

redan??

 

de kan inre köra i sverige.. <_<

 

Här i Umeå är det -13, men ingen snö än..

 

jag skulle ladrig klara mig i -13 :(

Och vi sthlmare är alltid lika mobbade.... jag kom 10 minjuter sent till skolan pga snön...

kom du med bil eller?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag mulade en snubbe som är en halvmeter längre än mig, gymmar f dar i veckan och är med andra ord strak som f*n. Efter det lyfte han mig upp-och-ned och stoppade mitt huvud i snön. Hur vi förblir vänner verkar vara ett mirakel.... :lol:

Jag gillar INTE snön.... <_< den är blöt, jobbig, ful, hal och otroligt kall.... jag ska utrota snön!

nej de tär solen som stör

den är varm, ful, varm, gör så snö försvinner, varm, Jobbig och Varm >_>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...