Boiuthh Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Det snöade här i Umeå i maj. Nu har det varit mycket bra väder (för att vara november) så lite tacksamhet måste man visa. Sverige är ett av världens nordligaste länder. Trivs man inte kan man alltid flytta utomlands. Jag gillar inte snö & is. Jag stannar ändå. Visst gnäller man då & då, men det är jag som valt att bo kvar i Sverige så då får jag acceptera vädret. Shark: Varför flyttar du inte till Ungern då om du nu tycker att vi har så dåligt väder här? Du verkar vara helt blind. Vi har haft mycket bra väder i oktober/november vilket du inte vill ta till dig. Det var uselt väder i somras (juni/juli) men sedan dess har det varit bra. Visa lite tacksamhet eller se till att ni flyttar till Ungern där det är så bra. :huh: asså.. jag vet inte 21.. men du förklarar saker på ett sånt bra sätttack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Han är läskig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 ja, jag håller med... du, 21:an, e du svensk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 han e ju norrlänning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Jag har en fin pik på gång, men jag har redan vart med en sådan diskution. jag håller tyst... försöker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 jag har soligt och det är dåligt för då får inte jag spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 (Mirohiru Ayugai @ 13/11-2004 20:14:58) inte universum jo universum... kommer bli samma sak som bigbang fast tvärt om <_< och det blir så varmt att alla isberg uppe i norr smälter.. och det kan göra så golfströmmen vänder håll ;) inte alls >_>lol tror du på big bang? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 (0013 @ 14/11-2004 16:23:55) (Mirohiru Ayugai @ 13/11-2004 20:14:58) inte universum jo universum... kommer bli samma sak som bigbang fast tvärt om <_< och det blir så varmt att alla isberg uppe i norr smälter.. och det kan göra så golfströmmen vänder håll ;) inte alls >_> lol tror du på big bang? :lol: tror du på gud lr 0013?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 0013 är ju väldigt religiös! Gud skapade världen på 6 dagar. Och på den sjunde dagen stoppade han upp den i r****. Och därför är världen som den är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 yup.. hoppas det blir en bra vinter så jag kan åka snowboard i backen^^ Jag har hört att det ska komma snö på torsdag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Nej ingen snö!!!! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.