Hoppa till innehåll

Game Genie

paul 88

Rekommendera inlägg

Gäst henke37

För de som inte vet vad Game Genie är så är det en apparat som ändrar i spelets minne så att man kan fuska så som det inte var tänkt, men det är inte alltid så stabilt. Game Shark är samma slags apparat, men från en annan tillverkare så kodformatet ät annorlunda, men det finns program som koverterar koder mellan dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zero_Tolerance

jag tycker att ni på fuska.se borde ha game genie fusk. Varför har ni inte det !?

Du har väl sett hur gamesharks koder brukar se ut?

anledningen till att fuska.se inte har gamesharks koder är nog för att man kan förfalska dem

och skicka in hur som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst henke37

Man kan ändra i spelets minne på sånt som hp, mp, vilka föremål man har, låsa tiden, spela med ospelbara karaktärer och komma åt debug menyn om den finns kvar. Det du kan se, kan du nog ändra!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst henke37

Ja, action replay är ett 3:e. Jag glömde att det finns för pc, men jag tror inte någon av de nämda tillbehören har det.

Otillåtet? Då man spelar mot kompisar bör alla ha lika chans, då man spelar på internet ska alla ha samma chans och man kan bli bannad om man fuskar med sånt här.

Räkna inte med garanti från speltillverkaren, en hel del av tillbehören måste monteras inuti konsollen.

Redigerat av henke37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...