Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

jag har tänkt på att köpa ett rollspel till gc och jag har tänkt på final fantasy chrystal chronicles men jag undrar vilka tillbehör som behövs för att man ska kunn spela flera för jag har hört att det inte räcker med bara en extra handkontroll eller ska jag helt enkelt vänta tills tales of symphonia kommer

Skrivet (redigerat)

Man behöver en (eller tre/fyra) Gamecube/Gameboy advance-kab(lar)el För FFCCs Co-op system, men sedan blir det otroligt kul :)

Redigerat av Snake
Gäst Samus aran
Skrivet

att man behöver 1-4 ngc kontroller, 1-4 GBA kablar och GBAs

Skrivet

jag har tänkt på att köpa ett rollspel till gc och jag har tänkt på final fantasy chrystal chronicles men jag undrar vilka tillbehör som behövs för att man ska kunn spela flera för jag har hört att det inte räcker med bara en extra handkontroll eller ska jag helt enkelt vänta tills tales of symphonia kommer

man kan jö spela som en spelare men de är roligare att spela med flera spelare...
Skrivet

Nja, ibland. Det är jobbigt att spela flera när man får mindre saker. Också är det jobbigt (men kul) att man inte kan Fusa själv. Och man behöver 1 GBA och GBA/GC kabel för varje spelare när man spelar flera. Men jag tycker att det är ett bra köp!

• Skapa ny...