Zerp Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 OMFG, nörd rock. Inte för att vara elak, men lyssna på nåt annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Zerp: OMFG på dig själv, tänk på att man ha olika smak! Du gillar kanske punk t.ex. och någon annan gillar dansband. Det är bara att acceptera! Jag tycker Offsprings är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
summened_skull Skrivet 12 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 mm håller med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Jag får väll tycka vad jag vill, lr hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 det är inte bra musik!! enligt moi~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Exakt. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
summened_skull Skrivet 13 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Men va f*n.. vi får väl lyssna på de om vi vill!! :angry: ir har du nåt emot de?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Nej, men vi får fortfarande ha en egen åsikt. Och min åsikt är "Lyssna på nåt annat". Du behöver inte lyda denna åsikt, men du borde det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
summened_skull Skrivet 13 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Men tänk om ja inte vill då... :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Då får du fortsätta lyssna på dom då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiyoe Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Tja ... jag hittade ju nåt annat... har inte lyssnat på nåt annat än J-Rock sen jag fick höra det såå... tillbaks till J-Rocktrådarna för mej... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Zerp, du behöver inte säga till alla att det är dåligt bara för att du inte gillar dom, visst du har en åsikt bra, men säg inte det till dom som gillar det och säga att det är töntigt och att dom borde lyssna på det du gillar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg