0013 Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 För det Zerp gillar e töntigt ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 @KazeN^ Titta i min DIr en Grey tråd. @0013 Du gillar ju Pokemon. Det är ju f*n lika töntigt som att bröst amma vid 16 års ålder. >__> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Är det löjligt att gilla pkmn? enligt mig så får man tycka vad man vill men man behöver inte säga dumma saker om det som andra gillar till dom! Bröstamma vid 16 års ålder? så du menar att om man har en unge ska man inte amma den för att det är töntigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Jag menar om man själv e 16 år ska man inte suga på morsarns bröst. Fattaru? Och ja, Pokemon e töntigt enligt mej och många andra. Men vill han fortsätta gilla det så är det okey. Men om han förolämpar mej igen så får ni stå ut med mina "Fina" ord. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 man kanske itne suger på morsans bröst men kanske... >_> Aja nu ska vi inte snacka om sånt här Pokemon kanske e lite töntigt men det är minst lika töntigt som Japanernas Amatör rock >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Uhmmm, inte bra sagt. Och jag antar att du fortfarande suger på din morsas bröst. Du verkar vara en barnunge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 (redigerat) Pokemon kanske e lite töntigt men det är minst lika töntigt som Japanernas Amatör rock >_> så pokemon är coolare än dessa grabbar >>Dir en grey<< knappast!! :P Redigerat 16 November 2004 av Shash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiyoe Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 (redigerat) VERKLIGEN INTE!! Men ska ni börja nu igen... u_u ... irriterande x_x ... jag fattar inte vad ni har emot japansk musik ... Redigerat 16 November 2004 av Kiyoe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 (redigerat) Att lyssna på japansk musik är precis likadant som att lyssna på tysk, amerikanskt, dansk etc. >_> Så... Det finns inte precis något att argumentera om >_< Redigerat 16 November 2004 av Natsuo Sakatawa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiyoe Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 haaai... precis ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 (Shash @ 16/11-2004 16:12:13) Pokemon kanske e lite töntigt men det är minst lika töntigt som Japanernas Amatör rock >_> så pokemon är coolare än dessa grabbar >>Dir en grey<< knappast!! :P LOL! GRABBAR!!?Hahahahaha :lol: Va offriga >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Ta reda på like fakta innan du börjar säga saker, 0013 >_> Finns olika anledningar till att dom ser mycket coolare ut än dom flesta band >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg