eddyeriksson Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 jag skulle behöva hjälp att få superstart för det är omöjligt att vinna 150cc star cup please help ------------------------------------------------------------------------------------------------ //// MHV GameCubeSpelare :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 du måste bara peppra på A-knappen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mojen Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Du ska trycka precis när det står GO! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 tryck hela tiden på a knappen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mojen Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 tryck hela tiden på a knappen Funkar det?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Ja så gör jag. Fast jag börjar trycka när den står på 1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamefreak Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 DE e inte alls omöligt att varva det på 150 cc..ja har klarat det 3 gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 och, det behöver du inte skriva! jag mosar bara på A knappen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jokkus Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Man behöver inte alls mosa på a - knappen, räknar ner och precis innan det blir grön så tryck på a. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Man behöver inte alls mosa på a - knappen, räknar ner och precis innan det blir grön så tryck på a. varför drar du upp en gammal tråd,han har nog klarat det på 2år......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smile_smile Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 klicka på a precis på start Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg