Legoman Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 ssbm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 ssbm eller mkdd :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Nu kommer jag med min åsikt...? SSBM är det första spel jag skaffade till GC... sen starfox adventures det var inte lika bra... Har du SSBM ska du skaffa TLOZTWW eller FinalFantasy Crystal Chrionicle... Inte MKDD... inte än iaf... skaffa lite andra spel först... Men om du har haft GC ett tag och vill testa ett lååååååångt, STORT, Svårt och r:)ligt spel ska du skaffa MetroidPrime2 Echoes... eller ettan... jag hade inte ettan när jag skaffa tvåan men jag hade kört rätt långt med kompisens... Lyd mina råd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 1080 Avalanshe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 såna spel som 1800 Avalache ska man kunna köpa sj... sånt man tänker på sj om ni förstår vad jag menar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 jag ska köpa ett spel vilket tycker ni Zelda wind waker så klart!!! GUIDE!!! (Till zelda wind waker...) | | \/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 (redigerat) SSBM är mer än okej. Har dock inte lirat Gamecube på ett tag.. Redigerat 25 Januari 2005 av Mellanmjölk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lpool Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 jag ska köpa ett spel vilket tycker ni typ Paper Mario/The Thousand Year Door ellerThe Legend of Zelda/Four Swords Adv. lr Tony Hawk's Underground 2 dom tycker jag är roliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 några bra spel: Paper mario 2 MKDD Tales of symphonia Zelda 4 swords Metroid prime 2 Cal of duty finest hour Wario ware inc Dokey konga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg