Kall_ Skrivet 11 November 2004 Rapport Skrivet 11 November 2004 Jag har kört fast! Hjälp mig nu den som kan! :o Jag har precis klarat 3:e bossen så jag har blivit stor.. och nu ska man till lost woods och träffa Saria. Men när man kommer till den där "labyrinten" så är de en massa stora gubbar som inte går att döda? jag kommer inte förbi den sista som står med en klubba mitt i gången... HUR gör man??? Hjälp! :blink:
Gäst Bobby Orr Skrivet 11 November 2004 Rapport Skrivet 11 November 2004 Slår han klubban gå vänster så gå fram och åt höger osv. Smyg bakom honom och lå han med svärdet. De där gubbarna går att döda om man skjuter de i ryggen
Kuzune Skrivet 12 November 2004 Rapport Skrivet 12 November 2004 Jag brukar springa typ halva vägen bara och kasta en bomb. Men gå bara fram och tillbaka då han slår.
blue_yoshi Skrivet 13 November 2004 Rapport Skrivet 13 November 2004 om du menar de där lansgubbarna i lost woods så kan man skjuta dem med hook shoot, slå med med svärd eller något annat vapen :P ett tips innan du går till forest tempel. skaffa hook shoot ;)
Rekommendera inlägg