wormy_walle Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 jag undrar vilka som har kört halo2 själv har jag kört det och det äger allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Ska köpa det imorgon för 389:- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Jag har det.. :) Det är asbra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 jag hämta det på natta..... jävligt grymt... jag e på banan då du e en covenant.. ps: coolt att man kan köra alla fordon på multi player ( även deras pansar vagn och banshee ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 DET ÄGER SÅ STORT ATT DET INTE FÅR PLATS I MIN TV SKÄRM :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 jag e också på covenant banan den e ruskigt lång asså :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 he värst vad ni var sega då jag är på andra gången när man kör med covernant och är lite förvirad ni får see själv när ni blir maste chief igen efter :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Snaark.. >.< Spelade nästan hela natten :).. ARBITER! Är det 15 single player banor har jag nog snart klarat spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Jag med =/. 15 banor ? Jag är på 11an :D Helljumpers är lätt den roligaste banan.. hittils. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 jag e på stälet där man e arbiter andra gången..... f*n vaqd jag hatar zombiesarna ( alias: fiskfejs som jag kallar dem ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Ligger på 2-3:e banan :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Jag har snart tagit 2 varv =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg