BornInBarcelona Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Just det ( tripell haha ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 våran lärare älskar tjejerna och killarna får alltid kvarsittnig men om tjejerna kommer försent så får dom inte kvarsittning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 våran lärare älskar tjejerna och killarna får alltid kvarsittnig men om tjejerna kommer försent så får dom inte kvarsittning. så är det i vår skola också.. disskriminering på hög grad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 hmm.. Varför anmäler du dom inte då? Om dom är sexister så borde DOM få kvarsittning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 azzå kvarsittning e väll bara en straff metod som lärarna använder för att försöka få oss att fatta? men de är kanske lite svår när man är en bråkstake med ett halv meter tjock pannben! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 nej det är en straffmetod som suger eftersom alla skiter i och komma på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 (redigerat) vi har inte direkt kvarsittning men våra lärare kan hitta på lite underliga saker tex släjd läraren en gång kom en kille 10 minuter försent till lektionen han sprang in och mumlade "ursäkta att jag är sen" innan han satte sej, då sa läraren, GÅ UT INGEN !! och knacka på dörren och säg: ursäkta att jag är sen magistern , sagt och gjort.... han gick ut knacka de på dörren varpå läran sa: kom in, han kom in och sa ursäkta att jag är sen magistern ! får jag sätta mej ? och lärarn sa: ja det får du... vi måste säga magistern till vår lärare... ex om man säger kan DU hjälpa mej så blir han as sur, man måste säga kan MAGISTERN hjälpa mej Redigerat 22 December 2004 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 låter hemskt... våra lärare är justea...inte för att jag kommer försent eller så men ex: en mobil ringer, nån ber om ursäkt och stänger av den. punkt slut. ex: nån kommer försent, frånvaroprick på veckobrevet och sen är det föräldrarnas ansvar.... enda gången jag sett nån av våra lärare förbannad var en lektion då vi babbalde så taket sprack ( :D ) då blev han förbannad som *** nåja som det mvg-barn man är klarade man sig undan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Ingen kvarsittning :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Händer ibland att jag få kvarsittning,får sitta kvar i en timme efterskolan men det skiter jag i jag går bara hem dom har ingen koll vem som ska ha kvarsittning ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 vi har fått regler på våran skola om man b ryter mot domfår man kvarsittning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 ja vi har börjat med dom reglerna i veckan och man får en varning om man komer försten och jag har fått en varning redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.