Hoppa till innehåll

Kvarsittning..

Rullis

Rekommendera inlägg

• Svar 70
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

vi har inte direkt kvarsittning men våra lärare kan hitta på lite underliga saker tex släjd läraren en gång kom en kille 10 minuter försent till lektionen han sprang in och mumlade "ursäkta att jag är sen" innan han satte sej, då sa läraren, GÅ UT INGEN !! och knacka på dörren och säg: ursäkta att jag är sen magistern , sagt och gjort.... han gick ut knacka de på dörren varpå läran sa: kom in, han kom in och sa ursäkta att jag är sen magistern ! får jag sätta mej ? och lärarn sa: ja det får du...

vi måste säga magistern till vår lärare... ex om man säger kan DU hjälpa mej så blir han as sur, man måste säga kan MAGISTERN hjälpa mej

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

låter hemskt...

våra lärare är justea...inte för att jag kommer försent eller så

men ex: en mobil ringer, nån ber om ursäkt och stänger av den. punkt slut.

ex: nån kommer försent, frånvaroprick på veckobrevet och sen är det föräldrarnas ansvar....

enda gången jag sett nån av våra lärare förbannad var en lektion då vi babbalde så taket sprack ( :D ) då blev han förbannad som *** nåja som det mvg-barn man är klarade man sig undan :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
Gäst vampire

Händer ibland att jag få kvarsittning,får sitta kvar i en timme efterskolan men det skiter jag i jag går bara hem dom har ingen koll vem som ska ha kvarsittning ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...