Claudia Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Jag undrar varför man inte får poäng/inlägg när man skriver i allmänt forumet... är det för att spammare inte ska skriva blaha blaha? Nya rankingen e jobbig... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 håller med rankerna su*er Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Jag undrar varför man inte får poäng/inlägg när man skriver i allmänt forumet... är det för att spammare inte ska skriva blaha blaha? Nya rankingen e jobbig... <_< Det där med inga inlägg i allmänt & CO har vart länge,mycket längre än dom nya rankerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Väl medveten om detta med tanke på att jag skriver minst 10 inlägg dagligen i allmän, ibland upp åt 30 inlägg. Men inte en siffra ändras... Jag undrar varför.... Iaf, vad gör fuskamynt, fuskapoäng och inlägg? Vad är det för skillnad? Spelar det någon roll om man har 3000 inlägg eller 300? Är det poängen som höjer rankerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Jag tycker det nya systemet är sämre än vad det var förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Man får väl ett FM för ett allmänt inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 läs här så får ni svar på era frågor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 är det poängen eller inläggen som gör att man går upp ranking? Jag tycker det nya systemet är sämre än vad det var förut Håller med dig, Xade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Det är poängen som ger rank. Poängen är en funktion av antalet inlägg,fusk och recentioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 (redigerat) Väl medveten om detta med tanke på att jag skriver minst 10 inlägg dagligen i allmän, ibland upp åt 30 inlägg. Men inte en siffra ändras... Jag undrar varför.... Iaf, vad gör fuskamynt, fuskapoäng och inlägg? Vad är det för skillnad? Spelar det någon roll om man har 3000 inlägg eller 300? Är det poängen som höjer rankerna? Du har gjort 777 inlägg om man räknar med dom i allmänt och gruppforum m.m.Du har 162 riktiga inlägg Alltså typ 600 inlägg som du inte fått nåt för Men jag har gjort över 6300 inlägg o man räknar med alla i allmänt och gruppforum och det Jag har gjort runt 4000 vanliga inlägg Alltså över 2300 inlägg jag inte fått nåt för Så du är inte ensam ;) Redigerat 14 November 2004 av Orson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.