Hoppa till innehåll

Fuskamynt Fuskapoäng

Bigbrother

Rekommendera inlägg

Jag undrar varför man inte får poäng/inlägg när man skriver i allmänt forumet... är det för att spammare inte ska skriva blaha blaha?

Nya rankingen e jobbig... <_<

Det där med inga inlägg i allmänt & CO har vart länge,mycket längre än dom nya rankerna
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Väl medveten om detta med tanke på att jag skriver minst 10 inlägg dagligen i allmän, ibland upp åt 30 inlägg. Men inte en siffra ändras...

Jag undrar varför....

Iaf, vad gör fuskamynt, fuskapoäng och inlägg? Vad är det för skillnad? Spelar det någon roll om man har 3000 inlägg eller 300? Är det poängen som höjer rankerna?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Väl medveten om detta med tanke på att jag skriver minst 10 inlägg dagligen i allmän, ibland upp åt 30 inlägg. Men inte en siffra ändras...

Jag undrar varför....

Iaf, vad gör fuskamynt, fuskapoäng och inlägg? Vad är det för skillnad? Spelar det någon roll om man har 3000 inlägg eller 300? Är det poängen som höjer rankerna?

Du har gjort 777 inlägg om man räknar med dom i allmänt och gruppforum m.m.

Du har 162 riktiga inlägg

Alltså typ 600 inlägg som du inte fått nåt för

Men jag har gjort över 6300 inlägg o man räknar med alla i allmänt och gruppforum och det

Jag har gjort runt 4000 vanliga inlägg

Alltså över 2300 inlägg jag inte fått nåt för

Så du är inte ensam ;)

Redigerat av Orson
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...