gurreb Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 mitt spel hackar fast att jag köpt den nya ps2an och byt utt san andreas en gång?????????????????????????????????????????????? :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Det tror jag inte att nån kan svara på här, eftersom det kan vara vad som helst. Fråga någon i en tv-spels affär, och red ut det .. Här är saker du kan göra för övrigt, inte för att jag tror det är problemet, men det kan hjälpa: Putsa skivan, låta ps2an vila ett tag, det kan vara en repa i skivan osv. Det kan vara vad som helst som sagt =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 vi vet ju inte hur du hanterar dina CD-skivor :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 12 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 (redigerat) jag hnaterar mina spel bra jag har ju låtit san andreas sitta i hela tiden för det är så kul några som håller med??????. jag var tillbaka till stället där jag köpte mitt spel och fick ett nytt alla som jobbade sa att det inte va nån repa. det hackar ändå fast att jag just slagit på det???????? är det möjligt att det kan vara fukt???????????????????????? :blink: Redigerat 13 November 2004 av gurreb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 då e din ps2 fel på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 jag hnaterar mina spel bra jag har ju låtit san andreas sitta i hela tiden för det är så kul några som håller med??????. jag var tillbaka till stället där jag köpte mitt spel och fick ett nytt alla som jobbade sa att det inte va nån repa. det hackar ändå fast att jag just slagit på det???????? är det möjligt att det kan vara fukt???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? min kompis hade ett liknande problem med ett annat spel förut.. när han kom till en speciell boss så hackade det fast.. men hos affären där jhan köpte det så funkade det... så då slutade han köra det spelet bara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 (Boiuthh @ 12/11-2004 23:32:36) jag hnaterar mina spel bra jag har ju låtit san andreas sitta i hela tiden för det är så kul några som håller med??????. jag var tillbaka till stället där jag köpte mitt spel och fick ett nytt alla som jobbade sa att det inte va nån repa. det hackar ändå fast att jag just slagit på det???????? är det möjligt att det kan vara fukt???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? min kompis hade ett liknande problem med ett annat spel förut.. när han kom till en speciell boss så hackade det fast.. men hos affären där jhan köpte det så funkade det... så då slutade han köra det spelet bara... då e dt helt klart maskinen som e fel! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 nu fattar jag inte riktigt vad du pratar om.. om det är ett spel det är fel på.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 13 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 (redigerat) samma sak på tre stycken ps2er??????????? blir det inte reper om man skulle putsa skivan??????? om man chippar det då hur blir det då?????????? :blink: Redigerat 13 November 2004 av gurreb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 cd blir ju repig om man putsar den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smoke Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 kan bero på om man fuskar mycket så hackar spelet upp sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 tror inte dt.när jag spelade genom vc då fuska jag mkt mer än den andras gången jag spelade och dt hände inget.varför skulle dt hända på sa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg