Gäst Golden Star Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 ja, så klart..vad trode ni? hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Gå till affären där du köpte Ps2:an och be dom kolla det, hackar även andra spel oxå? Men jag har hört att skivan kan bli förstörd eller nåt om man låter den ligga kvar i Ps2:an. Det stod i min Ps2 manual har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 jag gör alltid dt o dt har aldrig hänt mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Mitt gta sa hackar med... dt e typ att spelet blir överbelastat lr nån ting skulle jag tro... att dt händer för många saker samtidigt.. ibland händer dt ingen å iblad hackar dt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 4 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 jag låter mit spel sita kvar men det är ingen repa på det???? virrs det är unge fär så mitt spel gör... gör era spel så ochkså?????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 ja, dt finns en del buggar i spelet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Ja brukar låta mitt Ps2 stå på hela dagarna:P s¨g¨r jag å spelar när jag hjar lusst... Men ibland så måste jag starta om dt för dt e helt pajko.. som tex att dt hackar.. tar skt lång tid innan dt slutar att hacka.. skt jobbig:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 din kanske hackar för du hela tiden e på?dt e inte bra för någon maskin..den blir för varm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Om du fuskar för mycket så tror jag det kan hacka lättare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTA_forever Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 fuskat för mycket.. gjorde jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Det är inte bra och fuska för mycket, jag ''lekte'' med polisen en gång och gjorde vapen kod, och polis kod osv, sen så dog jag och hammnade på närmaste sjukhus. Sen körde jag spelet i ca 2-3 minuter till, sen pausa jag. Ungefär 2 timmar efter satt jag mig för att spela igen, sen så glömde jag bort och ''Loada'' om så jag råkade spara spelet....Hade fuskat 10 gånger :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg