smoke Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 jag tror det beror på fusken eftersom gta sa är mycket större än vc eller så kan du ha rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 storheten har inget med detta att göra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 14 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 alltså den hackar inte upp sig den hackar bara lite. men just nu hackar den inte så mycket. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 spelet e ganska seg för mig oxå, och ibland buggar den, så man måste spara ofta, jag gö dt efter varje uppdrag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 19 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 jag har ochkså börjat gjöra det för att det dök fram en gull markör vid spar stället så jag fick börja om men nu är jag tillbacks :bah: :bah: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 fick du starta om hela spelet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 26 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 :bah: nej men :bah: unge fär 19 :bah: uppdrag.... :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 hur långt hade du kommit då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 1 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 mer än hälften...??? kan man chippa och få det fungera bättre :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 en chip kan inte hjälpa dt..dt e till för annat.. :bah: :bah: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 3 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 vad för annat???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 chip ? med det kan man väl spela amerikanska spel och brända Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg