firedamm Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 hur många uppdrag måste man göra för att få tjejen??:blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johan_93 Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 du kommer till ett uppdrag då du ska ta molotov cocktails å kasta in i ett klubbhus då de börjar brinna så ska du rädda en tjej dä r inne å då blir hon diin flickvän :D :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 ok nu vet jag!!när kommer dt uppdraget?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firedamm Skrivet 12 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 ok nu vet jag!!när kommer dt uppdraget?? tackar... :D men är ddet uppdraget på andra ön eller första?? B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 första.. har klarat dt nu!! :D vilket e dt bvästa sättet at få henne glad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 (redigerat) kom hem me en dildo eller en blomma när ni ska ut på dejt...om hon vill ha nåt att äta så far te närmaste baren...drive-by så kan du köra snabbt runt om kring i hennes område utan att krocka... Redigerat 7 Februari 2007 av TheTruth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 (redigerat) hur många uppdrag måste man göra för att få tjejen??:blink: Du får det på uppdraget Burning Desire där du ska bränna ner ett hus som ägs av Vagos. (Ursäkta att jag verkligen skriver I alla dessa trådar, jag går bara in och svarar på folks frågor. Får se upp I framtiden för gammla trådar.) Redigerat 6 Februari 2007 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 du kan få fler tjejer 6st samanlagt,var av 2 e på uppdrag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 du gör burning desire jobbet åt C.R.A.S.H. ett C på kartan om ja minns rätt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 jag har bara fått 4 tjejer :S 1 i första, 2 i andra å 1 i tredje, var är dem andra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 jag har bara fått 2 tjejer på san andreas........hur får man dom andra 4? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 jag har bara fått 4 tjejer :S 1 i första, 2 i andra å 1 i tredje, var är dem andra? Beror på vem du har fått :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg