Boiuthh Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Aja.. man har ju hört alla bra saker med halo 2... nu vill jag höra dom som är.... ja, mindre bra ;) (skriv inte onödiga inlägg som t.ex. det e inget dåligt med halo2...) Tack... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 nja två tabbar faktiskt inga botar på multi och man kan typ inte see normal hereoric märkena när klarat banan på den svårighets nivån men det är ändå det bästa xbox spelet jag hittils kört =) köp det köp det och börja på normal annars är det för lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 is it just me or you finish the maps a bit fast? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 men jag är gamer och du är nog bara seg :P ska kanske börjapå hereoric snart =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Jag tycker att den peppraren man har i början, med skottdisplay, tar upp för mycket plats o står ivägen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Jag har redan klarat det, det är väl det enda som är dåligt. För kort, och en annan sak jag inte tänker spoila om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Ganska mörka miljöer på vissa ställen, kort och konstig uppbyggnad, jag menar, att spela som coventanter ? Pöh. Kasst. Det är ju Master Chief som ska vara hjälten, han är iconen. Ja, varför då nästan ta bort honom i uppföljaren ? Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Ett minimalt klagomål är att jag tycker att det är ganska mörkt i miljöerna.Då gäller det att ha flashen på.Annars är Halo 2 ett mästerverk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Är det bara jag men jag tycker att Master Chief har mesat ner sig lite, Arbiter är mkt coolare! unreal: Skärp dig. Det kan faktiskt vara lite mörkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 jag tycker oxå det är dåligt att man e en covenant <_< (man skulle juh kunna vara det nån bana men inte halva spelet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Att det finns så förbannat många karaktärer och raser är en sak. Och sen några andra saker som jag inte Spoilar om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 lite för mörka banor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg