Gäst 0012 Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 (redigerat) Blå äger grönt.Jag undrar vad som finns i xboxet för att den är så tung hmm Kex kanske.Ps2 gör nya design hela tiden Ps2 Silver Ps2 Aqua Blue Och nu den lilla Ps2 men inbyggd internet Gött.Men xbox är bra ska faktis få det men jag räknar med att jag kommer gilla mest Ps2 i resten av livet.Kexboxare bra ord :) Redigerat 14 November 2004 av 0012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 DÄRFÖR ATT JAG OCH 0012 SKREV SAMTIDIGT DITT BARN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 (redigerat) 1:Konsoll kriget Sverige 2004 Redigerat 14 November 2004 av 0012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 DÅ KUNDE DU JU ÄNDRAT INLÄGGET DÅ TRÖGIS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 NEJ FÖR JAG TRODDE ATT MÄNNISKORNA HÄR VAR NÅGORLUNDA INTELLEKTUELLA!! VERKAR INTE SOM DU ÄR DET 0013!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 SKA MAN BRYTA MOT REGLERNA BARA FÖR DET?!?!!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 nej.. jag orkar inte slösa tid på dig 0013... tillbaka till konsollerna 0012... jag menade musiklagring.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Sony konsollerna för blir bäst resten av livet punkt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 neeej knappast alltså kolla bara på ps2 det var ju år sen den kom ut.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 2? >_> Nu underdriver du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 nej det gör jag inte den är 2 lr mer.... xbox och gc är typ ett år gamla... ifall han nu redan har bestämt sig fattar jag inte varför ni tjafsar..... eftersom nu alla har olika smak så spelar det ingen roll hur bra man säger att ens konoll är och hur dålig nån annans är... jag säger at GC är bäst nån annan säger ps2 och en treedje säger xbox... vilken som är bäst går inte att säga ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 nej det gör jag inte den är 2 lr mer.... xbox och gc är typ ett år gamla... ifall han nu redan har bestämt sig fattar jag inte varför ni tjafsar..... eftersom nu alla har olika smak så spelar det ingen roll hur bra man säger att ens konoll är och hur dålig nån annans är... jag säger at GC är bäst nån annan säger ps2 och en treedje säger xbox... vilken som är bäst går inte att säga ;) Spelar roll hur länge sen den kom dem kännar mer såklart när dem gör många spel . Plus att dem hållde på och arbeta med PSP smarto som har nu kommit till japan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.