Boiuthh Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 okej då... men det finns ju även till gc och ps2 säg ett till då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Crash Twinsanity Duger det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 nej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Jag ska berätta lite om konsollerna. Xbox:Super bra grafik den är ganska kraftig och har många action spel DVD hårddisk man behöver inte ha minneskort. Ps2:Bra grafik har dvd roliga spel mest sålda konsoll i marknaden . Gamecube:Det är inte barnspel men det utveklas 3D grafik i Gamecube jätte roliga spel som Pokemon och sånt och bra spel känsla och att den är bilig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 nej.. The incredlibels(orka stava)Alltså Från Disney filmen Superhjältarna(The Incrediblabla på engelska) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 men ja en sån här tråd finns redan nu är den låst varför jo därför att den spårade ur... kan inte bara alla skärpa sig, gc-are slutare säga kexbox och xbox-are slutar säga att gc är en barnkonsoll inget av dem stämmer så knip käft båda och lägg av visst tråden handlade om vilken som är bäst men ingen är ju bäst såvarför måste ni tjafsa om saken förresten så är det kag som är bäst ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 jag säger KexBox om jag vill säga KexBox för det är det bästa sättet att AEGA KexBoxarna på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 snälla 0013.. väx upp och okej.. det finns ett fåtal barnspel till Xbox men inget jämfört med GC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 bara om du växer ner >____> Och KexBox har visst barnspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 ja.. det har barnspel men inte på långa vägar lika många som gc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 (redigerat) Blinx e väll tillräklit barnslig kan inte Boiunånting(han med en ful röd avatar) säga några barnspel till gamecube och det är jag som är bäst!!!den som käftar emot dödar jag,det finns nämligen en shot-gun gömd i gitaren ;) Redigerat 16 November 2004 av K.K. Slayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Xbox och Ps2 äger Gamecube tycker jag köpte Xbox idag Dröm konsollen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.