0013 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Blinx e väll tillräklit barnslig kan inte Boiunånting(han med en ful röd avatar) säga några barnspel till gamecube och det är jag som är bäst!!!den som käftar emot dödar jag,det finns nämligen en shot-gun gömd i gitaren ;) nopp det är jag som e bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Xbox och Ps2 äger Gamecube tycker jag köpte Xbox idag Dröm konsollen :) Blinx e väll tillräklit barnslig kan inte Boiunånting(han med en ful röd avatar) säga några barnspel till gamecube och det är jag som är bäst!!!den som käftar emot dödar jag,det finns nämligen en shot-gun gömd i gitaren du råkar inte ha sett once upon a time in mexico? 1. Super Mario Sunshine 2. SMBM 3. Mario Kart Dubble Dash 4. SUPER MONKEY BALL <-- OMFG! 5. Paper Mario 6. Mario Party 7. Luigis Mansion 8. Hitta Nemo 9. Donald Duck Quack Attack 10. Nazzens stora spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 8:an, 9:an finns till mer än bara gc ge en länk till en sida om tian den låter väldigt påhittat <_< men jag fattar fortfarande inte varför ni ska bråka om saken Boiuthh tycker en sak så låt honom göra det hans problem.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 10:an jag redigerade den lite.. det ska vara nasses stora spel.. nalle puh gubben och dom spel som 0013 räknade upp finns till mer än xbox så... Feel the power.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 SMBM??Super Mario Bros. Melee SSBM har faktis tolvårsgräns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Jaaa? Är inte tolvåringar fortfarande barn? Jag är ännu barn! Jag får inte köpa GTA, och då räknas man som barn... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 (redigerat) Xbox och Ps2 äger Gamecube tycker jag köpte Xbox idag Dröm konsollen Blinx e väll tillräklit barnslig kan inte Boiunånting(han med en ful röd avatar) säga några barnspel till gamecube och det är jag som är bäst!!!den som käftar emot dödar jag,det finns nämligen en shot-gun gömd i gitaren du råkar inte ha sett once upon a time in mexico? 1. Super Mario Sunshine 2. SMBM 3. Mario Kart Dubble Dash 4. SUPER MONKEY BALL <-- OMFG! 5. Paper Mario 6. Mario Party 7. Luigis Mansion 8. Hitta Nemo 9. Donald Duck Quack Attack 10. Nazzens stora spel Du glömde de nya DK spelet när man ska spela på trummor Redigerat 17 November 2004 av Red_fox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Donkey Konga är ju inte barnsligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 nej.. absolut inte (till alla er efterblivna ungar så är jag ironisk i förgående mening..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Vaaa? Menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 jag hoppas att du skämtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 nej det gör hon VERKLIGEN inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.