Hoppa till innehåll

Xbox

Gäst 0012

Rekommendera inlägg

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ja och sedan bränna ut.Det krävs ett chippar för att spela det då väll?

Ladda hem från datan till xboxet du behöver då inte ha cdn du bara går in i GAMES categorin så finns alla spel som jag laddat hem.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

0012, det är nog inte så hemskt svårt på att ta reda på.

Men sen är ju grejen den, att vi inte vill ha sånt här snack här.

Sluta snacka om nedladdningar, händer det igen kan jag vidta åtgärder, okej?

Sammanfattningsvis: sluta prata om att ladda ner saker olagligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är helt rätt som Chihuahua säger.Sånt här snack ska inte förekomma på ett forum.Och då är det ganska dumt och säga att man själv gör det.Nu lägger vi detta bakom oss och återgår till ämnet.

0012 Hur går det med Xbox köpandet.Blir det nåt.Och isåfall vilka spel kommer du att köpa till?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är helt rätt som Chihuahua säger.Sånt här snack ska inte förekomma på ett forum.Och då är det ganska dumt och säga att man själv gör det.Nu lägger vi detta bakom oss och återgår till ämnet.

0012 Hur går det med Xbox köpandet.Blir det nåt.Och isåfall vilka spel kommer du att köpa till?

Jag har 1950 kr som har blivit sammlade tror det blir halo 2 och Euro 2004 eller halo 2 och Digimon rumble arena 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Euro 2004? Menar du inte FIFA 2004?Jaja Halo 2 är ett klart val ingen tvekan.Digimon rumble arena 2 är säkert coolt och roligt men är du säker på att det finns på xbox?

Ja jag såg den i Butiken och Den finns Euro 2004 asså EM 2004 och det finns Fifa 2004.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...