Ranger92 Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 man själv har ju en del av triforce men sen kan man faktiskt få dom andra två har jag hört och då ska man göra en sak och sen ska man döda ganondorf, P.S jag kommer inte ihåg vilken sida jag hittade det på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 man kan väl inte FÅ triforce...?? man måste typ använda nån kraft för att överföra den..verkar skumt så jag tror nog inte på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 A men med värsta Game sharket kan man få hela liksom grymt va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 blir man "visare" och "starkare" om man får dom eller...eftersom gannondorf har "the triforce of Power" och Zelda "the triforce of Courage" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Man får bättre grjejer (starkare alltså) och Navi ger mer info. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 vad onödigt...om man redan klarat det.....man behöver ju inga tips då... vadå bättre grejer...får man typ 100 pilar i kogret eller så och Longshoten blir uppgraderad och räcker längre, eller vad?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Longshooten vet jag inte men man har 99 pilar. En skit bra lens of truth SVärdet blir starkare, magin tar inte slut lika lätt Man kan tom ha 30 hjärtan! Bomberna: 99. Rupees: 1000. Boomerangen räcker länge. Deku fröerna: 99. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Longshooten vet jag inte men man har 99 pilar. En skit bra lens of truth SVärdet blir starkare, magin tar inte slut lika lätt Man kan tom ha 30 hjärtan! Bomberna: 99. Rupees: 1000. Boomerangen räcker länge. Deku fröerna: 99. vad bra egentligen....snacka om fusk... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 A. Longshootet heter supershoot. Jag kan nästan inga GS koder men nu ska jag testa på mitt URa Zelda.Moahahaha*en blixt slår ner bakom mig*. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 blir man "visare" och "starkare" om man får dom eller...eftersom gannondorf har "the triforce of Power" och Zelda "the triforce of Courage" Zelda har The triforce of wisdom och inte courage. Den har Link... Och 0013, det där med att få bättre grejer av triforce, det funkar tyvärr inte, möjligt med ditt gameshark men inte vanligtvis i alla fall, men att få triforcen att lysa är inget svårt, man har ju courage hela tiden och därför lyser den... Men det är ändå lite möjligt.. Kanske att det där du säger med triforce och så är sant, men jag vet inte.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 Shit på mitt Ura Zelda blir det hela tin Super ljushela tin och Super Link Genom skinlig och Det kommer två onda Link. EN med SvART dräkt och en med vit dräkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 17 November 2003 Rapport Dela Skrivet 17 November 2003 Öh? Jag vet verkligen inte om ajg ska tro på det där, det låter som jak and daxter ju.. Mer Dark jak.. Det där tror jag faktiskt inte e sant.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg