0014 Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 o så här slår du honom: slösa 5 morötter o när de kommer tebaka slösar du 5 morötter. OSV! det går bättre om man tar 6 morötter i taget... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Tack allihopa, ska prova nu! :D ________ Funkar inte för mig! :( Han snackar bara om att man kan prata med honom från hästen med Z-target... hÅLL NER zZ-knappen och sikta på ingo. Då kan du prata me han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Jag gjorde det! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Försök att prata med honom 2 ggr.. då brukar det fuinka! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 aaa.det glömde jag säga...man måste göra det för att första gången säger han nåt ovettigt...andra gången utmanar han en... jag kommer inte ihåg men funkar det inte kollar jag i min zelda guide och skriver genast tebax.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 o så här slår du honom: slösa 5 morötter o när de kommer tebaka slösar du 5 morötter. OSV! det går bättre om man tar 6 morötter i taget... nej, man ska väl ändo ta lite morötter i taget??? det gör jag i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 hur får man morötter?? det skulle jag verkligen vilja veta!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Om du har Epona och rider kommer det upp 6 morötter framför på skärmen automatiskt och du kan använda dom för att det ska gå snabbare, det är inget man kan få! :wink: Men jag undrar var man ska lämna Sågen som finns med i byteskedjan! Snälla, hjälp mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Tack så jätte mycke men mååste man va stor för att rida??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Smaragd, det vet jag inte! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 vad gör man i grottan, där man ska få andra stenen? jag har vart i alla rum på sidorna, sen ska man tydligen in i käften på det där fittfejset tror jag.. men jag har totalt glömt bort hur man gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 vilket fejs??????????????????????????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg