Joy Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 Kan du lägga in lite information från den här så kan alla läsa.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 jag har också en guide Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 skriv den då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 jaja den är på gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2003 Om du har en guide kan du la skriva in den eller? Så lång tid ska inte ta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cool murder Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 kan alla ta sluta tjafsa :x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 vadå vi tjafsar inte.... guiden finns på SKICKA IN FUSK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 Broken Big Goron´s Sword.....hur får man Big Goron att se svärdet??? Han är typ blind.....i alla fall på mitt.....har Gamecube versionen av spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 du måste gå massa ärenden först då får du en sak så svärdet inte kan gå sönder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Jag har gjort alla ärenden tills man ska ge honom Svärdet,men även fast jag visar upp det mitt framför nyllet på honom ser han det inte..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 du ska ge honom ögondroppar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Du ska visa det för honom(eller visa och visa).Du ska få ett papper av honom. Gå till King Zora och visa han den sen får du en sak av honom. RID(Inte warpa) till lake hylia och gå in till proffesorn och lämna grodan du fått till honom. RID återigen till Death Mountain och lämna ögon dropparna som du fått till big goron. Och sen spela ett tag och kom tillbaka till han sen och gå till honom med stenbrickan från homon och här har du ditt okrossbara Biggorons svärd. Sorry Danne om du ville svara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg