Nain Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 är du säker? kanske va så *host* har varvat de........*host* ja, det har jag också gjort flera gånger men jag minns inte det där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 Jo, Danne, precis som Dragon_Girl skrev är det, kanske inte precis, men det är rätt åtminstone.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 va? vad menade du med det där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Öhh? Vad menade DU med det DÄR? Jag skrev att det var rätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 ja okey då, trodde du mena nåt annat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 ?? Jag förstår inte såna där inlägg asså.. Förlåt mig Danne men det gör jag inte.. Har du alla saker på Ocarina of time Dragon girl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 nope, saknar is-pilen och en flaska men ja vet hur ja ska få dom iaf....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Okej, annars så får man det i Gerudo playground eller vad det heter, det rummet med stängsel för där man behöver massa nycklar, jag har klarat det, och det är jobbigt om man tar fel väg eller slösar nycklar på båda hållen! Då menar jag att man låser upp dörrar åt två håll, för det finns ett rum med massa dörrar.. Bara ett tips =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Gerudo trainingground heter de........ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Ja, just det så var det, Gerudo Training ground.. Jag visste att det var nåt med ground i alla fall.. Visste du om det med alla dörrarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LORD Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Jag har fasnat vid forest templet och kommer nästan ingen vart pleeeeees hjälp mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LORD Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 hallå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg