Joy Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 Jag har hört om att man kan få en pistol.. Men det har jag prövat och det funkade inte, kanske man ska göra det perfekt, aja, skriver ner det här när jag hittat upp det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 pistol... låter det relaistisk eller? jag har triforce , men det var innan jag klarat spelet om ni undrar varför det bara är 73 skulltulas och 19 hjärtan http://www.zeldaguide.com/_borders/tri-force.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Man får ju Triforce märket när man klarat spelet, så de är väl inget märkvärdigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 vad menar du med det, det fick inte jag, jag fuska till mig det där märket... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 vadå fuska till sig ett märke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 mm jag fuska till mig det, får det inte annars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Är spelet kul? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Danne, det kanske du gjort, men märket syns när man fått allt.. Jonte, visst är spelet kul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Vad får man göra på spelet då? tralalala haja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Vad man får göra? Ja slå ner fiender med svärdet, rida häst, gå i staden, gå in i lite affärer och spela spel... Lite zelda aktigt helt enkelt.. Handlingen är en annan sak. Men på ett ungefär så är handlingen på det viset att Link ska rädda landet Termina.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Termina???? Jag som trodde att man skulle rädda Zelda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 I Ocarina of time handlar det om det ja, i Majoras mask är hon bara med i början sen är hon inte med alls.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg