Gaara of the Desert Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 MIN FRÖKEN SPELAR GTA SAN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Jag är en tjej och jag är spelgalen! :rolleyes: jag har Gamecube playstation 2 och gameboy advance Sp! jag längtar till Nintendo DS kommer ska köpa det xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 :Phaha lol gör hon? hur gammal e hon då? :lol: haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Jag är en tjej och jag är spelgalen! :rolleyes: jag har Gamecube playstation 2 och gameboy advance Sp! jag längtar till Nintendo DS kommer ska köpa det xD vad har du för spel då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TS2_lover Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Jag är tjej och spelar typ varje dag. Oftast spelar jag: På PS2: Spyro enter the dragonfly På PC: Sims2, Age of empires 2, Need for speed, Sagan om konungens återkomst mm... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 har du bara ett spel på ps2??? *hehe* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Tjejerna i min klass spelar bara "SIMS" och såna spel är det nåt fel på sims ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
susanne Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Tjejer spelar nästan lika mycket som killar. Jag älskar att spela, helst spel som Obscure, silent hill och Ico mm mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 jag håller med om att sims är roligt. men spelar ni tjejer san andreas????? :blink: ja vill spela det men har det inte :( jag älskar att spela action spel och älskar att sitta klistrad vid datorn :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 28 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 (redigerat) :student: ok. men alltså vad spelar du då????? vilken klass???? och vad spelar ni då?????? svara?????? snälla?????? :cool: :ph34r: Redigerat 29 November 2004 av gurreb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bjornaik Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 min kvinnliga spanskalärare spelar silent hill spelen m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 nåns mamma som spelar då ? det är myket enklare med att köpa spel för då förstår dom att spelet pasar en och då brukar dom inte sjata på att det är för dyrt det ser leskit ut eller att det är för myket vapen . men min mamma brukar spela hon klarade tilochmed ut jak & dexster inan mej :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg