Gäst QuikSilver Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Känner ingen tjej som är "spelgalen".. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Min kompis morsa spelar CS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Min kompis morsa spelar CS VA!E de sant, jag tror du ljuger.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 det är mer killar än tjejer som spelar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Min kompis morsa spelar CS ne ja ljuger inte... Hon e typ 34-35 nånting... Men min kompis farsa spelar typ cs oxå å d e typ därför hon spelar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Det verkar vara en hel del fördomar om tjejer i den här tråden. Jag tror inte att det är så självklart att det är flest killar som spelar dator/tv spel, som det ser ut i nutid så tror jag att det är ganska jämnt mellan killar och tjejer som spelar. Själv är jag tjej och totalt spelgalen. Och jag tror också att det är många i 20- 45 års åldern som också gillar att spela. Folk borde inte ha så många fördomar om saker som dom inte kan vara helt säkra på att det är så. Jag tror inte att det är så många tjejer som är på häst hemsidor hela dagarna. Och på lunarstorm är det lika många tjejer som killar, lunarstorm är mer en fråga om vilken stil man har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
challe15 Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 men du fattar la väl att det e killar som spelar mer än va tjejer gör... men det finns tjejer som spelar fast ganska så få men kindom of hearts 2 har ju redan kommit ut....har varvat det rdan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Min lillasyster spelar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Båda mina syrror lirar spel, ja känner många andra tjejer som spelar tv- o dataspel, så vi killar e inte ensama om de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 men du fattar la väl att det e killar som spelar mer än va tjejer gör... men det finns tjejer som spelar fast ganska så få Och detta hör absolut inte till ämnet ;) Men det är väl så att det är mer synligt att killar spelar. De pratar mer öppet om det än vad tjejer brukar vanligtvis göra. Men jag vet att det finns ett flertal tjejer som spelar men tror fortfarande att killar är mer utbredda i just detta ämne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jak&daxter Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jag är totalt spelagalen, spelar varje dag för det mesta. Jag måste spela annars får jag abstinens. Jag tror också att killar pratar mer öppet om att spela spel än vad tjejer gör, för många tjejer tror inte att killar är intresserade av att tjejer faktiskt spelar spel. Men jag fick reda på för ett tag sen att min pojkväns kompisar tyckte att det var :cool: att han hade skaffat en tjej som var "spelgalen". Fler tjejer borde spela tvspel!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 de flesta tjena går in på hamsterpaj eller spelar idol 2006 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg