Dretskit Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Jag känner ingen tjej som spelar men jag har läst om tjejer som gör det i klaner och som är ganska bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 men en sak är säkert att vi killar alltid kommer att vinna över tjejer i alla data o tv spel kanske inte alla men många Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Min mamma brukar spela Kungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst darkangel Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 jag är också tjej och spelgalen och jag gillar mest skjutspel och så alla tjejer behöver inte gilla fjollspel det var en gång som en tjej låg högst upp på listan i cs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 men en sak är säkert att vi killar alltid kommer att vinna över tjejer i alla data o tv spel kanske inte alla men många Hur vet du det? P.S. Jag är inte tjej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Min kompis lillasyster sitter å spelar typ HL2 å CS halva dagarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenFlygon Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 (redigerat) <_< hur många tjejer är det som spelar spel?????? skule vara kul att veta mest killar spelar ju eller??? Jag e en tjtej som spelar CS det e skitkul //§1.23//Esca~ Redigerat 2 Maj 2006 av Escaflowne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Det ena könet är inte bättre än det andra könet. Dock kan det vara populärare att spela tevespel hos det ena könet. >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 §1.11. Gammal tråd tycker ni? Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg