blue_yoshi Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 vad har hänt med "beskivningen" under ens namn när man är i forumen. jag är ingen ny börjare. har ju varit medlem länge!!! <_< hjälp!! :unsure: :unsure: :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 det verkar inte vara så.. för då hade du vetat att: 1. skriva såna här grejer i fuska tråden 2. kolla i fuska tråden först Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Dem har bytt ranker, och massa annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Som inte är nödvändigt o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 13 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 varför ska man skriva detta i fuska tråden? :huh: spelar väl ingen ro.. för några minuter sedan var jag ju 3:a :blink: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 13 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 suck okej. jag hade ju massa poäng också.. *blä!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 suck okej. jag hade ju massa poäng också.. *blä!* Men alla dina poäng ska vara kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 poängen har blivit fuskamynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 allas rank har blivit sämre utom admins han var den ända som sattasa på att skriva fusk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Han skrev inte alla utan bara ett, han togöver resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 14 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 okej. jag fattar nada men aja :P :visslar: :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Hmm så kan det vaaa!! daaaaaaaaah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.