Kamikazee Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 jag har dödat omega piraten men nu vett jag inte vart jag ska????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Hmm.. Du ska hitta alla Artifacts, sen ska du möta Ridley. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 14 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 okej tack men vart alla Artifacts??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 14 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Snälla svar :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 okej hur många artifacts har du? jag vet var man hittar 2... en hittar man i artifact temple och en i chozo ruins i sun tower på samma ställe som man hittade WaveBuster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 15 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 (redigerat) Jag tror att jag 5 artifacts det tror jag. men på artifacts temple men var hittar man den på artifacts temple ????????????? Redigerat 15 November 2004 av MetroidvsHalo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Det finns en artifact vid artifact temple, den står i mitten av alla de där totemen.. Kolla in på http://www.gamefaqs.com om du vill se vart alla artifacts finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 15 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Okej tack men jag har 8 artifacts men hur får man den i artifacts temple jag är inte bra på engelska :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 :evil: Om du är smart så scannar du alla stolpar i artifacts tempel den som sksa vara på den stolpen du scanna kommer du få instruktioner till att hitta!!!!! :medieval: Varvat det tio gånger!!!! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 15 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 (redigerat) förlåt men jag kan inte engelska så bra och jag har scannat alla!!!!! Redigerat 16 November 2004 av MetroidvsHalo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 24 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Snälla Svara jag har spelat deta spelet i 9 månader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 kolla, när du har krossat omega pirate så kommer det ju upp ett frågetecken vid artefact tempel. det betyder att du ska dit och scaana alla såna där pelare för att få ledtrådar till var dom finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg