Legoman Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Jag hart funderat på att köpa ett Xbox, men sen jag fick höra att Xbox 2 skulle komma ut någongång nästa år, blev jag osäker. Så därför rådfrågar jag experterna; Kan man köra Xbox skivor i Xbox 2? Hur mycket kostar det? Hur lång tid tar det innan det kommer ut? Vilken månad? Är pengarna värt det? Svara snabbt, för jag vet inte! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Xbox2 komme ut nästa år vid jul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 vart har du läst det? I senasaste numret av gamereactor så står det att dom kommer att visa det i mars nästa år (bara en prototyp) något exakt datum finns inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Jah har läst på nätet att det kommer att komma till sverige år 2005 vid juletid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 k, du kanske har rätt, vilken sida var det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Vet inte riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Det är nog ganska säkert att man kan köra gamla xbox spel på den.Men ingen här kan säga något säkert vi vet ingenting om den hitentills. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 jag tycker att du ska köpa xbox......men om du vill vänta och om det finns över huvud taget så visst..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Klart!Köp Xbox nu!Lönt att vänta 1 år eller mer.Sen om du vill ha Xbox 2 sen så byt in ditt xbox och köp 2:an då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 mycket smart moose! Det är vad jag tänker göra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Jah har köpt en xbox ida!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
micke_vb Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Xbox 2 är väl utan hårddisk... så det verkar ju vara bättre att ha en med... eller hur..? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg