Netsire Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Vad önskar ni i julklapp själv önskar jag mig en liten dvärg hamster :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Jag ska få en ny data, så "Who the *ska inte säga det ordet* cares" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 vet inte.. gc spel antar jag eller nåt annat ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 lite skivor... lite kläder... lite spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 14 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Okeej! jag fyller år 14 DeC så då önskar jag mig en dvärg hamster och i jul önskar jag mig nåt spel gc eller pc spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Ett trummset och en egen ljudisolerad träningslokal... :zzz: Kanske ett och annat PS2 spel, ett par cdskivor, ett par böcker... listan kan bli lång om jag fortsätter.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Inget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Vad önskar ni i julklapp själv önskar jag mig en liten dvärg hamster Jag har en guldhamster.... :) Annars Pengar, Pengar, Pengar och Pengar, Föressten.. nämde jag att jag önskar mig pengar... Jag fyller 12 år den 23 februari.. I födelsedags present så kommer jag att få dykarcertifrikat som kostar 4000 kronor + en läkarundersökning som bevisar att man e så pass frisk så att man får ta de, det kostar 500 kr... Det får jag i födelsedags present.. (Har Länktat i 1 år nu för man måste vara 12 år för att få ta det) Men på dykarutrustningen får jag nog betala det mesta själv... Så jag behöver PENGAR!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Inget... Hur kan man önska sig...inget? Tråkig människa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Money, money, money! It's so funny! In a rich man's world. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 (Claudia @ 14/11-2004 20:50:57) Inget... Hur kan man önska sig...inget? Tråkig människa.... Det ända jag behöver e typ en data, och jag har en bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 (x0t @ 14/11-2004 20:53:53) (Claudia @ 14/11-2004 20:50:57) Inget... Hur kan man önska sig...inget? Tråkig människa.... Det ända jag behöver e typ en data, och jag har en bra.. Inte en ny deodorant? :huh: Inte en ny tjej? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.