Slasktratt Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Klart man vill ha en ny datorn..men Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Klubbväska för innebandyklubba Total Club Manager 2005 (PS2) RollerCoaster Tycoon 3 (PC) Malmö FF - Allsvenskan 2004 DVD Kommer inte på mer just nu. Kör du innebandy? Vet du att det är en farlig sport? Jag bröt foten när jag körde sist... (host)klant(host)... jag vet... Min systers kille spelar innebandy i djurgården... synd att man är AIKare... Är det ingen som önskar sig saker som manga eller böcker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Jag spelar i P14 Södra Skåne's näst sämsta lag som inte kan vinna.. (Oxie IF). Hoppas man får en vinst till julklapp.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 gillar du klubben då??dt e väl dt vigtikaste o att den e bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Klart jag gillar den, jag bara önskar vi kunde vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 ja dt e klart, men lär de strategin bra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Jag spelar i P14 Södra Skåne's näst sämsta lag som inte kan vinna.. (Oxie IF). Hoppas man får en vinst till julklapp.. :D God jul då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Behöver inte så mycket. Varje gång min mormor och morfar hälsar på från ukraina så köper dem alltid presenter till oss.Men till mig ger hon bara 6000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Behöver inte så mycket. Varje gång min mormor och morfar hälsar på från ukraina så köper dem alltid presenter till oss.Men till mig ger hon bara 6000 kr. BARA 6000.... japp, det jag tjänar ihop på typ ett halv år, men visst... BARA 6000... hur mycket vill du ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 (Claudia @ 17/11-2004 20:00:22) Klubbväska för innebandyklubba Total Club Manager 2005 (PS2) RollerCoaster Tycoon 3 (PC) Malmö FF - Allsvenskan 2004 DVD Kommer inte på mer just nu. Kör du innebandy? Vet du att det är en farlig sport? Jag bröt foten när jag körde sist... (host)klant(host)... jag vet... Min systers kille spelar innebandy i djurgården... synd att man är AIKare... Är det ingen som önskar sig saker som manga eller böcker? iofs så önskar jag mig Love Hina vol. 1-14... och innebandy.. under min framgångsrika karriär *host* så har jag vrickat/stukat foten en sisådär 45 ggr eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 (Boiuthh @ 17/11-2004 21:35:35) (Claudia @ 17/11-2004 20:00:22) Klubbväska för innebandyklubba Total Club Manager 2005 (PS2) RollerCoaster Tycoon 3 (PC) Malmö FF - Allsvenskan 2004 DVD Kommer inte på mer just nu. Kör du innebandy? Vet du att det är en farlig sport? Jag bröt foten när jag körde sist... (host)klant(host)... jag vet... Min systers kille spelar innebandy i djurgården... synd att man är AIKare... Är det ingen som önskar sig saker som manga eller böcker? iofs så önskar jag mig Love Hina vol. 1-14... och innebandy.. under min framgångsrika karriär *host* så har jag vrickat/stukat foten en sisådär 45 ggr eller nåt.. Titta! Det finn olycksdrabbade människor? Love Hina? Njaa... tycker nästan att Yu-Gi-Oh är bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 men nu önskar han sig LH så då får väll han göra det utan att du kommer med dina urdumma kommentarer >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.