Hoppa till innehåll

Zelda: Collektions Edition


Zora

Rekommendera inlägg

  • Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

jag vet att dom är nintendo 64 spel men dom nintendo 64 spelen kom nu i en samlingsbox med två andra spel till gamecube....... alltså spelen är gjorda till n 64 men kom som en samlingsbox till gamecube...men han tar ju upp dettta om zelda collectors edition för att boxen är gjord till gc...ifal spelet bara hade nintendo 64 spel skulle han kunna ta upp det i n64 forumet men eftersom boxen är gjord till gc så kan han ta upp det i gamecube forumet........FATTA FATTTAA FAAAAAAATTTTTA

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

boxen e inget spel, här på fuska.se snackar vi spel och inte boxar...

 

det e ni som inte fattar...

du behöver inte hetsa upp dig för en liten j*vla skit grej det spelar vell ingen större roll om han skriver om mm i gc forumet för att han hade det till gc jag tror inte världen går under för att man gör det eller om man kommer av ämnet asså man behöver inte bry sig så jävligt om någon råkar komma av ett ämne eller skriva i fel forum en box som har en bindning till gc kan cisst passa till gc foromet gc forumet är inte endsat avsett för spel utan allt som rör gc jag tror ingen stör sig speciellt mycket på att han skrev om en samlings box i detta forum
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...