Xade Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 jag tror att han fått hjälp master CE e inget spel, utan en samling av 4 spel!!! som 2 av dem e n64 SPEL FATTA!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 jag vet att dom är nintendo 64 spel men dom nintendo 64 spelen kom nu i en samlingsbox med två andra spel till gamecube....... alltså spelen är gjorda till n 64 men kom som en samlingsbox till gamecube...men han tar ju upp dettta om zelda collectors edition för att boxen är gjord till gc...ifal spelet bara hade nintendo 64 spel skulle han kunna ta upp det i n64 forumet men eftersom boxen är gjord till gc så kan han ta upp det i gamecube forumet........FATTA FATTTAA FAAAAAAATTTTTA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 18 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 jag tror att han fått hjälp master CE e inget spel, utan en samling av 4 spel!!! som 2 av dem e n64 SPEL FATTA!! snälla...kan du inte ge dig nån gång... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 ellr hur läs det jag skrivit så kommer du fatta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 boxen e inget spel, här på fuska.se snackar vi spel och inte boxar... det e ni som inte fattar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 boxen e inget spel, här på fuska.se snackar vi spel och inte boxar... det e ni som inte fattar... du behöver inte hetsa upp dig för en liten j*vla skit grej det spelar vell ingen större roll om han skriver om mm i gc forumet för att han hade det till gc jag tror inte världen går under för att man gör det eller om man kommer av ämnet asså man behöver inte bry sig så jävligt om någon råkar komma av ett ämne eller skriva i fel forum en box som har en bindning till gc kan cisst passa till gc foromet gc forumet är inte endsat avsett för spel utan allt som rör gc jag tror ingen stör sig speciellt mycket på att han skrev om en samlings box i detta forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 juste så fatta och sluta spamma hela tiden med att spelet är till nintendo 64 ifal du tycker det så gör då en sån här tråd i n64 forumet.......... OCH SLUTA KLAGA FÖR F*N Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 boxen e inget spel, här på fuska.se snackar vi spel och inte boxar... det e ni som inte fattar... Vi fattar precis vad du menar, så du behöver inte upprepa dig mer nu. ALLA här vet att MM först kom till N64, men nu finns det till GC också, så då kan man skriva om det här. Ge dig nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 men det har inte kommit till GCN utan man kan spela det på GCN, e det svårt o fatta att det e ett 64 spel och ALLA, ALLA 64 spel ska diskuteras i 64. e det svårt o förstå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 19 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Men kan du inte fatta nån gång eller!!!!! :angry: Skriv inte in nåt här om du bara tjatar om 64 hela tiden!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle3 Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Jag har det men kan inte spela det för jag har inte 60 Hz. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 synd, det är roliga spel på CE, det finns fler spel som kräver 60 Hz också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg