Heaz Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Finns det fusk till FIFA 2003? :?: var vänlig skriv dom här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 titta på¨fusksidor tex fuska.se,fuska.nu,cheatplanet.com??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 För att få fram cheatmode så gå in i C:/Program/EAsports/Fifa/Fifa03 eller var den ligger. Själva system mappen är det du skall ha. Hitta text dokumentet 03Team.txt !OBS! det går inte att söka efter filen. Hitta den och gå längst ner på den. Där hittar du så att det står MaxMSteam = x11. Ändra till x300000 Så att det står: MaxMSteam = x30000. Starta spelet och gå in på träningsmatch. Lagen Arsenal - Manchester United. När den laddar inför match tryck F10. Direkt när matchen har startat kommer det upp en vit kvadrat uppe i vänstra hörnet. Sriv in något eller några koder. Melon - Stora Huvuden. Kazz XXX - Du leder med 100-0. Jugh me - Bollen blir lila. Crazy Claus - Bollen flyger över allt! Hitta fler. På andra fusk sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 [rensat] Inga mutor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Vadå, mutade jag honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elephant Man Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 J-la bra att jag fick veta det. Har grubblat på det där ett bra tag. Fusken alltså. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aquila Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 ja hittar inte text filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 jag tycker att det är svårt med fusken till alla sport-spel (typ FIFA och NHL) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.