kaan94 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Jag åkte tillbaka till winfald island när jag var på ön efter första bossen och nu kan jag inte komma tibaka. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 vilken ö kommer du inte till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Har du Wind Waker? I så fall är det bara att ta fram den, spela Wind's Requiem och ändra vindriktingnen åt det håll du vill segla åt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 det ska gå att segla mot vinden också, bara att det tar längre tid, man får sick-sacka framåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Ja fast det e lite onödigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 eller så trycker man R så cruisar man fram, fast det går långsamt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg