xpliT Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Själv satsar jag inte på att klara ut det snabbt, Jag kör igenom banorna långsamt och njuter av spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst magiska_lasse Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 ja skrattar åt alla som inte klarat det på legendary :P det måste man ju göra.. hört alla som säger att det e as svårt.. men första banan är svårast på hela spelet :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst magiska_lasse Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 ja skrattar åt alla som inte klarat det på legendary :P det måste man ju göra.. hört alla som säger att det e as svårt.. men första banan är svårast på hela spelet :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Själv håller jag med Elite_Commander jag njuter också av spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Man verkligen känner storyn om man kör spelet sakta. Ta film-banan Armory, i slutet av den så ser man några Dropship och ett stort Home-Ship som åker mot Covenants skepp. Jag sitter och tänker ca. 1-2 min. på bara det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Vissa vill väll klara det snabbt för att få ett nytt spel så fort som möjligt :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 (redigerat) [EDIT] bajsKorv Lagg Redigerat 7 Februari 2005 av Elite Commander Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 Eller kunna skryta om det som Mantis t.ex i sånna här ämnen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 2 banor kvar på Legendary nu ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Duktigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 17 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2005 (NesseN @ 15/11-2004 19:24:57) Har haft det Fredag-Måndag, har spelat totalt 3 gånger, ungefär 2 timmar varje gång. Har du spelat det 3 ggr eller har du spelat igenom det 3 ggr? Det är omöjligt att spela igenom det på 2 timmar. <{POST_SNAPBACK}> Du har man spelat det på legendary(som jag :) Sen kör man det på easy och springer igenom striderna så kan man klara det på 2 tim Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Låser man upp något speciellt om man klarar allt alltså på alla nivåerna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg