Xade Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 vad e Counter strike source för nåt egentligen? är det skillnad på det och CS eller CZ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Ja Cs source är versionen som 2.0 helt nya förändringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 + så att det suger nåt så in i... tycker inte om det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Ska inte köpa half life 2 bara för en ny version av counter-strike det är bara grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 det är ju ett nytt bättre cs tror jag. Ska nog inte heller ha det, var kan man köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Counter-Strike Source e den nya CS fast med Half-Life 2 grafiken... Alla vapen ser lite anorlunda ut nu (ganska fult tycker jag) och så här långt som jag har sett source så tycker jag att spelet suger ganska rejält för vapnen e så fula Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 men inga nya vapen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Jag tror det >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haloman Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 om du köper half life2 så får du cs source te!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 som det står ovan så är Counter strike source det nya cs som använder Half life 2 motorn. Det vill säga bättre grafik och annorlunda banor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 vad e Counter strike source för nåt egentligen? är det skillnad på det och CS eller CZ? asso skillnaden e ganska stor: det har bättre grafik, om man skjuter på en tunna åker den iväg, typ massa saker hadde betan när den var free på steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 dessutom så är det betydligt mer blod än i 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.