-MGS- Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Hl2 motor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Har half Life 2 bra grafik då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 jaa, den knäcker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elite Cheater Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 couynter-strike source är egentligen ett mod till hl2 så ni vet :D achmoelede j36 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Men det är även det nya cs som kör med samma grafik motor som HL2 gör och jag tror nog att alla vet om att cs är en mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lill_ccm Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Jag vill nara säga source e jätte häftigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 det är lungt bättre än gammla cs ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 jag tänker inte köpa half life 2... även om jag klarat ut half life (första) men cs är härligast :P med 1.6, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elite Cheater Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 kan inte spela. glömt mitt lössen xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 CS: Soure är en mod till Half-Life 2!! Allt är mycket snyggare och blodigare :D !! Men det är inte samma känsla som i 1.6 men det är forfarande skit kul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 jag tycker att det knäcker 1,6 och cz... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Jag har half-life 2 jag visste inte att man fick med counter-strike sorce så när det var min födelsedag så fick jag half-life 2 och css sen när jag instelera det och sen körde half-life 2 jag tyckte det sööög men så såg jag att man fick med counter-strike sorce då hade jag skit kul det knäcker alla cs spel. Half-life 2 är ass svår asså vad man en skuter på händer det nån ting med och vart man en går så seee uppp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.