mik@el Skrivet 23 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 egentligen är det ju konsums och icas och dom andra butikernas fel att dom säljer glögg och julmust. fast det är ju gott endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Men snälla, dom börjar sälja glögg i början av November. Julmust kommer endast till jul. Skitsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Beroende av Simpsons 15.45 16.35 18.30 20.00 går också 7.35 & 8.00 men det är repsier från gårdagens 16.35 & 18.30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 23 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 julmust och påskmust är ju samma sak, bara att det heter olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Anime! Jag kollar på det hela tiden :D Jag kanske ser på det 2-4 timmar om dagen.. ja...man kan visst inte undvika s*tans uppfinning: Anime.....men jag är beroende av simpsons......och cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Ja, men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge... det är fusk att drick julmust och glögg mitt i sommaren. Men visst, det är smaksak. Och fusk.... JAg håller Helt klart med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.