Star Gazer Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 vilket är bäst av halo och halo2?..jag tycker nog att 2an är bäst men det är ändå jävligt likt 1!Ettan är fortfarande ett jävligtbra spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 1:an.. mera nostalgiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newsony Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Jag tycker 2 är bättre men man har ju också tröttnat på ettan men det finns fler saker att göra på 2:an fler fordon att åka dubbla vapen m m........... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Halo. När man inte kan spela som Arbiter, då var världen full utav bara bra saker :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 För mig finns inget svar.Halo var så grymt när det kom ut alla ville ha det.Det var i stort sätt därför jag köpte mitt Xbox..För att just jag hörde så mycket bra om Halo.Halo 2 är också så unikt så att det knappt gåt att beskriva.Så båda är lika bra anser jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 (redigerat) Halo II, fattar inte varför folk säger, det är likt ettan, kom igen nu grabbar är ni retards? Halo > Halo II Alltså en uppföljare, ska det vara ett fotbolls-spel eller?, klart det blir likt <_< Redigerat 15 November 2004 av Xray Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Det beror ju på hur man själv tycker.Jag tycker heller inte att Halo är likt Halo 2 absolut inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 §.1.13. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg