Hoppa till innehåll

Hjälp! Monster Garage

Rekommendera inlägg

Skrivet

HEJ!!

hag behöver hjälp med monster garage. jag har fastnat på tredje bannan där man ska bygga en träsk bil.

hur får man de långa avgas röret??

snälla hjälp :unsure:

• 10 månader senare...
Skrivet

HEJ!!

hag behöver hjälp med monster garage. jag har fastnat på tredje bannan där man ska bygga en träsk bil.

hur får man de långa avgas röret??

snälla hjälp :unsure:

Oj, oj oj...det var längesen man lirade det...2 år sen kanske...om du kan friska upp mitt minne littegrann kanske jag kan hjälpa dig...

Jag minns inte helt säkert vilken bana träskbilen är...men kan det vara den då man bygger om en VW bubbla?

Skrivet

vad gör man på de spelet??

bygger man bilar lr vad?

Om du har sett TV-serien "Monster Garage" som gick på Discovery Channel och även på Kanal 5, så gör man samma sak som de gör i första säsongen.

Bygger om en ambulans (om jag inte minns fel) så att den kan göra en wheelie, bygger en hillclimber, bygger om en bubbla så att den kan köra i vatten osv..

Det låter bättre än vad det är...det är inte värt pengarna...svårighetsgraden är 1 av 10.

Skrivet (redigerat)

Monster Garage är en av dom roligaste spel jag spelat jag har varvat det 3-5 gånger men det var längesen så jag kommer inte ihåg den tredje banan. Det är ganska många för att vara ett sånt spel! Men det är ett enkelt/svårt spel iallafall så försök själv och be inte andra om hjälp! :D

Trorjag tänker på fel spel :(

Redigerat av NossLoad

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...