Gäst H_son Skrivet 15 November 2004 Rapport Skrivet 15 November 2004 HEJ!! hag behöver hjälp med monster garage. jag har fastnat på tredje bannan där man ska bygga en träsk bil. hur får man de långa avgas röret?? snälla hjälp :unsure: Citera
Gäst Beldur Skrivet 16 November 2004 Rapport Skrivet 16 November 2004 oj vart kan man köpa spelet? måste bara ha det Citera
alexander123 Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Skrivet 15 Oktober 2005 JAAAAAAAAAAA! :blink: var köper man det!?! Citera
Dysfunction Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Skrivet 15 Oktober 2005 HEJ!! hag behöver hjälp med monster garage. jag har fastnat på tredje bannan där man ska bygga en träsk bil. hur får man de långa avgas röret?? snälla hjälp :unsure: Oj, oj oj...det var längesen man lirade det...2 år sen kanske...om du kan friska upp mitt minne littegrann kanske jag kan hjälpa dig... Jag minns inte helt säkert vilken bana träskbilen är...men kan det vara den då man bygger om en VW bubbla? Citera
neVah Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Skrivet 15 Oktober 2005 vad gör man på de spelet?? bygger man bilar lr vad? Citera
Dysfunction Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Skrivet 15 Oktober 2005 vad gör man på de spelet?? bygger man bilar lr vad? Om du har sett TV-serien "Monster Garage" som gick på Discovery Channel och även på Kanal 5, så gör man samma sak som de gör i första säsongen. Bygger om en ambulans (om jag inte minns fel) så att den kan göra en wheelie, bygger en hillclimber, bygger om en bubbla så att den kan köra i vatten osv.. Det låter bättre än vad det är...det är inte värt pengarna...svårighetsgraden är 1 av 10. Citera
Th3 Sh@dow Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Skrivet 17 Oktober 2005 verkar vara kul.men jag önskar så jäkla mycket att OCC kommer ut some spel (ni som inte vet vad OCC är så är det Orange County Choppers). Citera
NossLoad Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Skrivet 18 Oktober 2005 (redigerat) Monster Garage är en av dom roligaste spel jag spelat jag har varvat det 3-5 gånger men det var längesen så jag kommer inte ihåg den tredje banan. Det är ganska många för att vara ett sånt spel! Men det är ett enkelt/svårt spel iallafall så försök själv och be inte andra om hjälp! :D Trorjag tänker på fel spel :( Redigerat 18 Oktober 2005 av NossLoad Citera
Icey Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Skrivet 18 Oktober 2005 SPelet verkar kul. För bara programmet är ju kul. Citera
blue_eagle Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Skrivet 19 Oktober 2005 The shadow....OCC finns till xbox....men det var inge roligt för man fick inte bygga eller någon ting.....man fick bara köra omkring :blink: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.