Hoppa till innehåll

Hjälp Mig!


Joy
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har gripits av panik, vi ska ha ett föredrag imorrn i spanskan, och jag får inte reda på ett jekla ord på spanska så det går inte ihop.. jag måste få veta detta.. och jag undrar då: Vad heter tjurfäktning på spanska ? Jag har sökt på varenda skoldata lexilon, hittar de inte ! Har inget vanligt lexikon heller... Svara innan dagens slut ! För imorrn är det försent !! :blink:

Redigerat av Joy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hm, vilket datum är det idag? Nåja, jag kan svara iallafall, kollade i mitt spanska lexikon, det står "corrida de toros". hoppas det kom i tid =/

 

EDIT: stavfel =/ det stavas ju inte lexicon :student:

Redigerat av KazeN^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hm, vilket datum är det idag? Nåja, jag kan svara iallafall, kollade i mitt spanska lexicon, det står "corrida de toros". hoppas det kom i tid =/

Tack o looov ! Utan dig hade jag fått IG typ :P (Fast jag är redan bäst i gruppen :P ) Hehe :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Joy @ 16/11-2004 00:32:08)

Hm, vilket datum är det idag? Nåja, jag kan svara iallafall, kollade i mitt spanska lexicon, det står "corrida de toros". hoppas det kom i tid =/

Tack o looov ! Utan dig hade jag fått IG typ :P (Fast jag är redan bäst i gruppen :P ) Hehe :D

IG hmm i vår skola får vi typ inte inte fast G
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
(Joy @ 15/11-2004 22:32:08)

Hm, vilket datum är det idag? Nåja, jag kan svara iallafall, kollade i mitt spanska lexicon, det står "corrida de toros". hoppas det kom i tid =/

Tack o looov ! Utan dig hade jag fått IG typ :P (Fast jag är redan bäst i gruppen :P ) Hehe :D

lol, du är bra i spanska, jag har läst spanska sen 6an (går i 9an nu) och förstår ingenting.. jag har bauta IG... men vem bryr sig ska ändå välja bort språl i gymnasiet och kommer aldrig använda spanska i mitt liv... ska skolka på resten av lektionerna
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...