Xade Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 det e ju onödigt, när man bara kan ta ut kontrollen och sen stoppa in den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Men det hjälper inte! >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Ibland hjälper det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 JO, det hjälper ALLTID!!!! för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 men Då ljuger du >______> det är i GC:et det blir fel och inte i handkontrollen. Då hjälper det ju inte med att dra ut handkontrollen >_> Det är som att om nån buggit hände rmed Minnet så tar man ut spelet >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 18 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Om man har fel på cuben så blir det tossigt när man sätter in den i ett visst uttag. Men för mig måste det vara kontrollen för den blir knäpp vilker uttag och vilken GC jag än sätter in den i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 En av min kontroller som är en original version från nintendo är helt galen. Det är som att jag drar spaken upp hela tiden. Om det t.ex. är ett spel där gubben går fram när man drar upp på spaken så går han fram automatiskt. Jag har tänkt att rengöra i kontrollen men det funkar inte att öppna. Det är bra att nintendo kommer ut med egna saker men HERREGUD!!!!!! Dem gör ju egna skruvar ser det ut som. Dem har liksom en trekant och inget kryss. Jag har hur många skruvmejslar som helst men ingen passar. Hur ska man göra för att få den att fungera igen som den ska. Skulle inte förvåna mig om dem gjorde egna skruvmejslar till sina kontroller för att tjäna pengar. det som har hänt kan ha varit att du har haft spaken nere när du startade konsollen och då tror gamecube att det är normal läge då måste du starta om konsollen då funkar det igen so m vanligt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 men Då ljuger du >______> det är i GC:et det blir fel och inte i handkontrollen. Då hjälper det ju inte med att dra ut handkontrollen >_> Det är som att om nån buggit hände rmed Minnet så tar man ut spelet >_> det hjälper för mig! men det har bara hänt 2 gånger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg