0013 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 (Claudia @ 17/11-2004 18:00:51) Jag på bio får boka för tio :D ..... :blink: En ordlek... kallas det där verkligen ett skämt? Hmmm... kan ni den här då? Vilken färg har snön? (svara) Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara).... Vad dricker kor? Vit Vit Vit Vit Vit Vit Vit Vit Vit Vit Vit Vit Vit Vit Vit Vit..jag vet inte jag är ignen ko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 (0013 @ 17/11-2004 20:56:41) (Claudia @ 17/11-2004 18:00:51) Jag på bio får boka för tio :D ..... :blink: En ordlek... kallas det där verkligen ett skämt? Hmmm... kan ni den här då? Vilken färg har snön? (svara) Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara)Vilken färg har snön? (svara).... Vad dricker kor? Vit Vit Vit Vit Vit Vit Vit Vit Vit Vit Vit Vit Vit Vit Vit Vit.. jag vet inte jag är ignen ko Knäckt! Vet du inte vad kor dricker? Måste börja läsa på lite.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 ooie, du har nog missuppfattat något.. (det va mitt skämt xD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 äh orka bry sig om vag andra äter... jag bryr mig bara om det jag äter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 ... sår går det när man quotear förmycket, förlänge... Missuppfattade vad? 0013, bryr du dig om vad du äter? Bantar du, lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 nej men jag känner smak på tungan så jag äter det jag gillar >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 nej men jag känner smak på tungan så jag äter det jag gillar >_> Ha! Du bantar! Bush är ett skämt, någon som skrattar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 (Claudia @ 17/11-2004 21:13:15) nej men jag känner smak på tungan så jag äter det jag gillar >_> Ha! Du bantar! Bush är ett skämt, någon som skrattar? Han har väl bara nån hård diet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Som innebär att HON äter stenar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 nej det gör HAN inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 nej det gör HAN inte Inte? Du sa ju att du tänkte på vad du äter, sten måste verkligen vara nyttigt... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 ^^ - Åh nej.. jag kan inte bli vampyr för att jag är inte oskuld... - Haha you're screwed! en liten rolig historia.. om ni inte fattar så fråga inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.