epaaj Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 ibland när jag suttit vid datorn så råkar jag ut för blue screen. skärmen blir helt blå med vit text där det står bland annat " IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL " någon som vet vad felet kan va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Prova och uppdatera grafikkortsdrivrutinerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 17 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Prova och uppdatera grafikkortsdrivrutinerna.. enligt windows uppdate har jag senaste drivrutinerna till mitt grafikkort installerade på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Windows update uppdaterar inte dina grafikkortsdrivrutiner... gå in på tillverkarens hemsida och ladda ner det som passar ditt grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 18 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 (redigerat) Windows update uppdaterar inte dina grafikkortsdrivrutiner... gå in på tillverkarens hemsida och ladda ner det som passar ditt grafikkort.tycker det är så rörigt på tillverkarens webbsida. det finns en fil men jag vet inte om det är rätt. den kan vara till alla grafikkort de gjort men jag vet inte. jag har ett NVIDIA GeForce Ti 4200 om ni undrar. OS: windows xp home edition med servicepack2 installerat Redigerat 18 November 2004 av cloud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 (redigerat) Kan fixa en till dig.. vänta 5min bara EDIT: Pst! böver veta vad du har för OS också. Redigerat 18 November 2004 av Ozoon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 men han har ju skrivit det ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 19 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 men han har ju skrivit det ju jag ändrade i mitt förra inlägg och skrev dit det. som du kan se så har jag ändrat mitt inlägg efter Ozoon. jag gjorde det för att inte behöva skriva ett helt nytt bara för det. dessutom skickade jag pm till honom också. jag har tankat hem en sak från NVIDIAs hemsida som Ozoon tipsade om och ska testa den om någon vecka (när jag ska till pappa där datorn står igen). hoppas det funkar! :unsure: Schassen, du behöver inte svara på detta inlägg. om du vill visa att du fattar så kan du ju skicka pm eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.